onsdag 13. mai 2009

Hva sier'n?

Pippippen har jo etterhvert begynt å kunne en del ord, lyder og uttrykk, så jeg tenkte å ramse opp:
  • "Pip-piiip-piiiip-piiip" (i ulik tonefall og lengde)
  • "Ship'o'hoi"
  • "Hva'skjeeer'a?"
  • "Balla-balla-balla-ball..."
  • "Halla"
  • "Wiiii" (mens han gynger overkroppen/hodet voldsomt opp og ned) :P
  • "Eeeen-to-TRE!"
  • "Fly-fly!"
  • "Trampegutt - FLY!"
  • "Kooosepip"
  • "flørteplystre"
  • "Atsjo!" (mener han har begynt å si det nå)
  • "kose-kose-kose-kose"
  • "Å, så pen (gutt)"
  • "Kom'hit'a"
  • Fjernkontroll-lyd (som vipper fort fram og tilbake. Må nok ha hørt for å skjønne det)
  • Muse-rull-lyd (musa til pc'en altså)

Hmm.. det tror jeg var alt :) Detta er sikkert bare moro for meg, men holder for meg det :P

2 kommentarer:

Marianne sa...

Åå,så kul han er. Artig med fugler som lærer seg slik :)

Unge frøken Tangen sa...

Tøft!! Digger den fuger`n altså. Lyst på jeg ååååååååå! Hehe..
Flink ass :D