søndag 12. april 2009

Påske, skirenn og jobbing


Det er liksom påske nå. Eneste "påskeferien" jeg egentlig har hatt var forrige helg. da var jeg på hytta i Engerdal.
For akkurat en uke siden i dag gikk jeg skirenn! Det var vel nærmest en avtale/veddemål med familien fra i fjor påske at vi skulle stille opp så mange som mulig fra "Team Westerheim" på Vardfjelløpet.

Jeg hadde jo sagt jeg skulle være med, og det gjorde jeg å. Folk var litt bekymra for meg i forhold til kneet og greier. Som navnet tilsier, gikk vi opp og ned et fjell, pluss til litt! Til sammen 15km. Og jeg da, hadde nye ski, men ikke hatt ski på beina før i år :P Målet var å fullføre, og det gjorde jeg!

Som Mona sier det; "vi fullførte på godt under 3 timer" :P

Oppmøtet vakke så værst, 10stk stilte fra "Team Westerheim".
Her er jeg og Mona, etter at vi hadde kommet over fjellet. BARE 3km igjen her ca. Fortsatt ved godt mot :P Vi hadde en liten heiegjeng underveis som tok bilder :)

Ellers har uka gått med til jobbing. Blir jo litt penger av de røde dagene da, heldigvis. I går, lørdag og påskeaften hadde jeg og Bjørn Vegard årets første grillmåltid på terrassen. Nydelig!

I morra blir jeg ett år eldre også. Jammenmeg :)

1 kommentar:

Kathrine sa...

skikkelig spreking:-)))