torsdag 19. februar 2009

Rally!

Det tar litt tid med meg innimellom. Sånn er det bare :P

I helga dro bv på hyttetur med gutta. Fredag var jeg oppi åsa og slappet av og koste meg.

Lørdag dro Bente og jeg til Dalaust gård (etter litt kjøring opp og ned) på publikumsplassen der. Gudameg, der var det masse drita folk! Haha, ganske festlig når en er edru og får med seg alt. Var stort sett bare glad-fylla, så mesteparten var bare ustyrtelig festlig! Bente, vi har draget i bobledress og lue vi? hihi. "Har dere sett pølsepakka mi!?", "Er ingenting gærnt med dere, flotte jenter! Men det er ingen fare, jeg er en enmanss-mann!" ENMANNS-MANN!? Haha, det betyr altså at man er gift :P Det var også to GLADE gutter som fikk sitte på et lite stykke...dealen var at de skulle ut og dytte dersom bilen ikke kom opp bakken :P

På kvelden var vi litt slitne etter en dag i sola, fulle mennesker, standplass i et utbrent bål, grilla pølser og opptil flere rallybiler. Dæven så fort de kjører! Vi endte opp på vors hos meg på kvelden, og ca en halvtime på byen.
Nei Bente, takk for en SUPER dag og kveld! Morsomste på leeeenge!
Nå venter helg, arbeidshelg. Kan ikke si jeg gleder meg veldig til det.
Hatt fri i dag da. Fått vært hos Eilin og skravla litt å, koselig som vanlig ;)

Ingen kommentarer: