onsdag 7. januar 2009

MR

I kveld var jeg endelig på MR av kneet. Tok bare 7,5 uke før jeg fikk det...
Måtte flire litt for meg selv der jeg lå. Jeg fikk en ballong jeg kunne klemme på om jeg skulle få panikk inni trommelen der, og hodetelefoner fordi maskina bråker så fælt.
I hodetelefonene hadde de radio, og det første ordet jeg hørte var "hjertestans". Kanskje ikke det man vil høre der man ligger, men... det toppa seg etterpå med nyheter; på samisk. Halleluja :P Neia, hele greia gikk fint det, får vel svar om en ukes tid tenker jeg.

I helga som var, var vi på hyttetur med Ingelin og Ronny, noe som var veldig koselig. En vellykket og fin avslutning på jula og nyttårsferingen! :)

Gratulerer Siv med lille tulla! Gleder meg til å se dere!

Ellers går ting som det pleier i grunn.

Ingen kommentarer: