tirsdag 13. januar 2009

Ikke så flink

til å blogge egentlig.
Men det skjer jo ikke veldig mye om dagen heller.
Hangler litt, men det går vel over snart :)

Venter på svar på MR. Spent på hva man kan se/ikke se etter 7 uker.
På jobben har vi litt endringer for 2 mnd nå, og jeg har blit spurt om å være arbeidslagsleder på den ene gruppa denne perioden :) Ny utfordring jeg prøver meg på.

Helga som var gikk med på jobbing og jobbing. Lørdagskvelden var bv og jeg en tur oppi åsa på idrett og pizza. Spilte Wii, så på Idrettsgallaen og spiste pizza. Kos :)
Wii er jo faktisk ganske moro, litt sliten kan man også bli gitt!

Etterlyser treningskamerat. En som er flink til å dra meg med ;P Tør ikke spille hånball enda, nemlig. Fortsatt støttemedlem på Espern, det skal revurderes.

1 kommentar:

Anonym sa...

hvorfor ikke:)