onsdag 14. januar 2009

Ikke så flink 2

Greit nok, jeg er ikke så veldig flink til å oppdatere hele tiden, men dere fåtall som gidder å lese ække så flinke til å kommentere heller. Så det :P
der fikk dere DEN liksom, hehe. den satt tenker jeg.

Kne-nytt: Vært hos legen i dag, som har henvist meg til ortoped og fysioterapeut. Syns keet virka stabilt da, tross skadene som faktisk er påvist, så det er jo bra :) Ortopeden har mer greie på det sier dem, så vi får se hva han sier nå da. Får vente på brev jeg da.
TTT!

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Okei den satt den;-) hehe.. Synd med kneet da...

Ingelin sa...

Hehe, helt enig ;) Bra du kanskje slipper operasjon da, så får vi tro du kan trene det sakte med sikkert opp igjen med fysioterapi! Da må det da blir bra igjen ;)

Anonym sa...

Vi leser og leser, så bare skriv du! Så lover jeg å kommentere også for har funnet ut nå at det er litt kjett når folk ikke kommenterer! kjerpings!