tirsdag 20. november 2007

Tirsdag kveld

Tirsdag kveld er ofte en rolig, avslappende tv-kveld for meg. Deilig å ha en sånn dag, hvis man ikke må jobbe senvakt.
I kveld har vi sett 2 episoder av prison break, smugtitta litt på cæsar (som jeg faktisk ikke følger noe særlig med på lenger!)...nå kommer jakten på kjærligheten, og til slutt er det Greys Anatomy. I love it! hehe

Søndag var vi i dåpen til Maria. Lille datteren til Steinar og Kathrine. SÅ tålmodig, stille og snill baby kan man lete lenge etter tror jeg! Ikkeno surving eller skriking, bare koselig babling.

I går var jeg på Espern igjen da, hadde veiledningstime faktisk, så nå er jeg da jaggu i gang med eget program for styrketrening der å. Får håpe jeg klarer å holde ut litt i hvert fall. Skal visst bli fulgt opp og få ny veiledningstime å. Støøøøl i dag! :P

2 kommentarer:

Ingelin sa...

Så flink du er! Også så koselig med barnedåper.. og unger.. men lenge dit ;) Du gleder deg vel til å pynte i nyhuset til jul tenker jeg, med eget juletre og alt ;) Det blir koselig.. Nais nais ;)

Unge frøken Tangen sa...

heia! trene? gal du ;) ville bare si at tirsdager er løøøvelig ;) hehe.. tv sova, pysjbukse og nå julebrus!! LIVET ER HERLIG!! :D

Glad i deg!