mandag 5. november 2007

Hva skal man si..?

Jo, takk vennene mine som har oppmuntret meg,prøvd å få meg med på ting og ringt og sendt meldinger, koselig å vite at noen tenker på en!
Men jeg har vært litt ute av denne verden siste tiden, bare såvidt jeg har vært ute av huset faktisk...orker liksom ikke møte folk.
I kveld skal jeg på jobb igjen, skal vel bli godt å komme i gang med vanlig hverdag igjen, komme seg litt videre. Å komme seg litt videre blir vel enda enklere etter begravelsen tenker jeg. Den blir på fredag, så da ble det ingen Madrid-tur allikevel :(

Og til slutt takk til kjæresten min som har vært veldig tålmodig med meg, ikke bare-bare å bo sammen med nå tror jeg.
VingleMilla.
20 hvite roser fikk jeg å :)

1 kommentar:

Ingelin sa...

Nåååh.. han er da verdens grommeste! Og selvsagt er vi her for deg, skulle da bare mangle! Håper du kravler deg igjennom, det var nok noen som hadde bruk for henne på et mye bedre sted skal du se ;) Love you! Klem.