tirsdag 19. juni 2007

Home sweet home...



Ja, da var årets sydentur unnagjort! Var veldig fint på Sicilia, vi var bare litt uheldige med plassen vi kom på... da vi var der var det den andre uka hvor det var skandinaviere der, ellers var det vel nesten bare italiernere. Godt å komme hjem og forstå hva folk faktisk sier! Etter en uke med å nesten bare høre italiensk babling (så og si ingen kunne engelsk), se menyer på italiensk og underholdning på italiensk var det deilig å høre norsk igjen! Var hjemme i seng halv 5 på søndagsmorran, og søndag kveld jobba jeg.
Neida, men alt i alt har vi hatt en kjempefin tur, og 3 av dagene var vi på utflukter hvor vi opplevde en god der. Høydepunktet var vel Etna hvor vi var på 3000 MOH i et slags månelandskap. Rimelig spes :) Respekt!

Nå framover blir det MASSE å gjøre. Mandag begynner jeg å sommerjobben på Klukstuen. I tillegg skal vi flytte, få takst, ha visning og få solgt leiligheta og pusse opp badet i huset vi har kjøpt. PUH. KAN hende det blir litt malingsdugnad i det nye huset med påfølgende grilling og drikkings ;)

Ja, det er vel stort sett hva som skjer for tiden nå..

"High"
Cause we are gonna be
Forever, you and me
You will
Always keep me flying high in the sky
Of love

2 kommentarer:

Unge frøken Tangen sa...

hehe, skjønte på Bjørn Vegar (når jeg var innom å handla) at det var lite engelsk talende folk der ja.. hehe, kjiper`n, men bra dere koset dere :D

Men blir spennende tid for dere fremover da! Nytt hus er king ;) gleder meg til å se det! Ang. dugnad stiller jeg jinne opp i august, men kan ikke love meg bort før den tid som du sikkert skjønner! Og lykke til med jobb start ;)

Ingelin sa...

Høres jo ut som dere har hatt en veldig fin tur da, til tross for noen språkproblemer :P Jeg melder meg til maling, så sant det passer ;) Hehe, regner med å få klemt inn et par strøk ve ;) Skar på st. hans døkk a? Ronny kommer hit, det er alt jeg vet ;) Og hvordan var første sommerjobb-dag i dag? Klem.