fredag 4. mai 2007

Huffamejen...

For en dag du... da jeg stod opp i dag tidlig lå gullfisken min på siden og pusta...skikkelig slappfisk stakkar. Så den hadde nok ikke lenge igjen å leve, så den ble sendt bort i fiske-himmelen via doen...heh. Stakkars Nesten Johan. Spørs om jeg må kjøpe meg ny snart nå da, kanskje med en kamerat til og med :)

Har vært budrunde på huset vi så på i går også...vi var med og bød, men hoppet av etterhvert, ble dyrt og mye over takst. Så da får man lete videre...

Storken fløy forbi, Anette og Andre har fått en liten guttebeibi! Gratulerer! :)

2 kommentarer:

Ingelin sa...

Så bra at du har begynt og oppdatere! Slutta litt å følge med der ama, trodde du hadde gitt deg, men nå kom det seg at gitt ;) Jasså dere ser på hus ja, koselig det ;) Men jeg får velte meg tilbake på sofaen til armkroken til Ronny, DET er koselig det ;) Schmask!

Camilla sa...

Ja, fant ut at jeg måtte bli litt flinkere, også er det jo så moro når neon legger inn en kommentar! hehe :)
Ja, driver og titter litt på hus...men ikkenoe hast da.